dissabte, de setembre 16, 2006

AI, D´ELS LENTS

Em sap greu, que avui el fet que una familia hagi viscut durant segles en un mateix lloc estigui mal vist.
Avui lo "txatxi" és ser un ciutada del món, amb arrels de 500 mil regions.
S´esta estenent el concepte que ser català de "socarrel" com alguns ens volen etiquetar, és símbol de fanatisme i papanatisme nacional català.
Es quasi com si s´hagués de demanar perdò a la resta de la societat "multiregional" i "multicultural".
Avui tothom es pot proclamar català, no cal ni parlar-lo ni coneixer el país. Tothom s´otorga el dret a decidir.
Em conviden a ser bilingüe i jo prefereixo el trilingüisme, quan moltes vegades no hi ha més opciò que parlar "la lengua comun de todos los españoles".

Com al Oest, només sobreviuran els més ràpids. Ai d´els lents !!!



Un gran grup nord americà dels 80,

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ei al, parlant de lents. Mira't aquest vídeo i a veure si entre el públic reconeixes algú que balla una lenta.

http://www.youtube.com/watch?v=tFcM9V_W1FU&NR


isombare

Al ha dit...

Ostia!!!.....
Quant de temps!! al 1.23 de la reproducció i surt el tiu mes guapo de tots...sens dubte i amb el handicap afegit de tenir tots els cabells...

Però el millor any que jo recordo va ser el dels Vibraphone...bé el que es diu recordar no recordo massa res, però collons que bé m´ho vaig passar.......

Gràcies isombare