dimarts, d’octubre 17, 2006

Un Mal son

Avui m´he despertat a la nit, tot suat i amb taquicardia, havia estat somiant.

Maladigestió?, estres?, peus plans?, no se que m´ha portat a somiar que el meu país tenia un President que a més de ser molt lleig, no sabia parlar bé, no tenia estudis, no coneixia el territori i no sabia que era una OPA a l´Europa comunitaria...

Suposo que no em feia por l´home en sí, ja que si es presentés a una plaça publica de pastor de cargols no crec que aixó em provoques malsons...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Seria un bon pastor de cargols, s´expressa com ells.

Anònim ha dit...

No crec que fagin President al PePe, seria denigrant.
Però podem esperar qualsevol cosa.

Al ha dit...

No puc, s´em regira el fetge, la bufeta em rebenta, els ronyons em fan la perla, la melsa s´em col.lapsa...no em cau bé.