dijous, de setembre 11, 2008

XAIS SUBNORMALS


Ùltimament m'he afeccionat a un joc d'estratègia on-line.ES. Es tracte de fer creixer a un personatge que fa batalles, lliga aliances, guanya diners, roba o és robat...en fi, un joc de rol.
Té la curiositat que a un extrem de la pantalla hi ha un petit xat, on els jugadors intercanvien opinions, parlen i fins i tot fan trampes obertament i en fan el gall.

Vaig parlar del joc al meu germà, que avui també hi juga.
Feia dies que no ens veiem i ahir varem coincidir tots dos alhora dins el joc. Al veurens, varem començar a parlar per el petit xat.
-Hablad en cristiano
-El catalán sólo en mensages
-Esto és España
Varen començar a ploure frases per l'estil. La jove Espanya "plural" i "solidaria" ho té clar. Però jo més, i no em vaig arrugar, el meu germà va marxar avorrit.
-Te vamos a hacer la vida impossible
-Puto catalino
-Habla ese dialecto con tu cazurra abuela
Vaig continuar ferm, tornant totes i cada un de les "pilotes" que m'arribaven.

El joc permet associacions, i jo era (dic era) membre d'una de "catalans".
Molts, estaven llegint els piropos que m'estaven dedicant els amables jugadors espanyols i varen decidir ajudar-me.
Primer, s'em va suggerir per part dels "meus", no ferir sensibilitats i usar el castellà per no aixecar animadversions entre els clans amics. Cosa que els podia perjudicar.
Després, en veure que jo no callava davant els insults i desqualificacions, els "catalans" varen passar a les amenaces d'expulsió del grup. De les quals encara m'hen ric...I ara ja no tinc grup. Els catalans m'havien expulsat per parlar català, davant el perill de veure els seus interessos perjudicats. Xais!

Aquest subnormalisme lingüístic, aquesta submissió sodomita, aquesta gent atemorida, aquets interessos amenaçats, només són dignes d'assimilats massoquistes.
No som normals.
Més que l'analfaburrisme de molts espanyols hauríem de buscar la nostra agonia com a país, a dins mateix de casa nostra.
No em resigno a ser un xai subnormal.

TSF; Rollin' Over

6 comentaris:

vador girones castells ha dit...

Missatge: Canvia de joc
Autor: un consell
Text: Si no pots jugar en jocs on-line on hi ha gent de tot Espanya, juga on-line a jocs on només hi hagi catalans nacionalistes, però no molestis a la gent normal.

Estant en un joc amb catalans i gent de la resta d'Espanya, lo normal és parlar en castellà que, al cap i a la fi, és la llengua en què ens entenem tots. Si no ho pots (o no ho vols) entendre, fot el camp i aïllat amb un grupet com tu i no parleu amb ningú de fora del vostre grupet. Ja us ho fareu.(això és de Vilaweb)

Al ha dit...

Com m'agrada que em donis la raó i de la manera que ho fas, més.
Imagina per un moment que jo desitges l'aïllament dels que no pensen com jo.
Imagina per un moment que excloc alguna de les llengúes que es parlen a l'Estat
Imagina per un moment que t'obligo a parlar amb la teva familia en la llengua que jo vulgui, o t'insulto i t'amenaço.
I per acabar imagina que t'engego a la merda.
Imagino que el concepte de "normalitat" no el tenim igual.


Cada vegada trobo més encertat el títol; Xais Subnormals.

Per cert, em podries explicar que vols dir amb: "aixó és de Vilaweb"
molt agraït.

Anònim ha dit...

El teu escrit "xais subnormals" em
va agradar tant que el vaig penjar
al fòrum de Vilaweb perquè vegin
com les gasten els ecspanyols i els
nostres bords. El comentari que vaig penjar al teu blogger és d´un dels nostres bords i que tu tan bé
defineixes i retrates.

Al ha dit...

Espero que hauràs entés que l'engedada a la merda no anava per tú.
L'engegat, és el putu autor del texte.
Gràcies a ells, som una subcultura subsostinguda per uns quants. A més, ens caricaturitzen com radicals que mengem nens cada dia per esmorzar.
Podries publicar aquí mateix el link d'aquesta conversa a vilaweb. T'ho demano per favor.
Molt agraït per la teva col.laboració.

Anònim ha dit...

Fórum de vilaweb

http://forums.vilaweb.cat/www/enquestes/resultats?enquesta=810414&inc374pg=8


http://forums.vilaweb.cat/www/forum/detall?idcmp=995821&p_edi=General

Al ha dit...

Ok, company.

Moltes mercès per la difusió d'aquest blog.