dijous, de juliol 16, 2009

L'ÈXTASIS ORGÀSMIC



Que algunes persones puguin trobar plaer omplnt-se l'annus d'ampolles em sembla molt respectable. Igualment els demano respecte quan afirmo que; a mi no em ve de gust, ni tant sols tastar-ho.
Quan aquests, i per llei, obliguen a omplir-nos el cul d'ampolles a tots els demés i a sobre ens exigegin un somriure, ja no em semblarà tant respectable.

Montila, Carod, Saura i Castells saben que NO es cumpleix l'estatut; ni en dates, ni en ordinalitat, ni en quasi res. També saben que hauran d'apujar-nos els impostos, com també saben que la Generalitat només en aquest any, s'ha endeutat en més de 5.000 milions d'€.
El nou finançament de Catalunya és com una ampolla de litre dins l'annus. I a mi em fa nosa...
Dec ser jo el "raret", i ho dic per l'eufòria de la premsa catalana en general i l'èxtasis orgàsmic dels mitjans de la Corporació Catalana en particular.
I és que a mi el cul no m'el toca ni déu!!!


Los Cafres; Solo soy una alimaña.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Publiciten que la "societat civil" està de banda del Govern en l'acord de finançament.
Que potser ara ens fiarem més del que diu Joan Rosell (Foment del Treball i ex-PP) o José Maria Àlvarez (Mafiós sindicalista)que el que pugui dir, Joan Laporta, o Salvador Cardús? Potser qui no estan a favor han deixat de ser societat civil?

Al ha dit...

Quan dic "societat civil" em refereixo a la que surt a TV-res, a El Periodico i a La Vanguardia. Que són els mitjans majoritaris.

Jo també sóc societat civil i els Nadal no m'entrevisten pas