dissabte, de maig 21, 2011

Moltes gràcies

Ja em perdonareu els dies de descans que m'he vist obligat a pendre'm.
Em varem oferir l'oportunitat d'ajudar a una llista que es presenta a les municipals i no m'en vaig poder estar de participar-hi, sense figurar-hi, que quedi clar.
Aquets dies he fet un munt de reunions, he estudiat pressupostos municipals, he "auditat" gestions de tot tipus i basicament he aprés moltes coses que no sabia i n'he tret diverses conclusions.
La primera i més important és que els ajuntaments tenen gran part del seu deute real amagat. M'imagino que el mateix deu passar en diputacions i CC.AA, cosa que em porta a la ferma convicció que quan aquest deute aflori, l'Estat espanyol serà oficialment intervingut (de fet ja ho està).
També he pogut palpar que la classe política encara no s'en ha adonat de la veritable gravetat del moment econòmic. Molts polítics es pensen que és cojuntural i que amb el temps i una canya ja passarà. Pobrets!!!!. Molts continuen presentant projectes faraònics impossibles de realitzar i molts es pensen que podran seguir amb les seves altes nòmines, i només això, també creuen podran ampliar el clientelisme de les institucions endolla-t'hi els seus afins com fins ara. Desgraciats!!!!!

La ùnica sol.lució que s'em acut, i que de fet, ja intuia de fa temps és la deconstrucció total del actual sistema polític, per tornar-lo a construir de cap i de nou.
Tenim per davant uns anys que seran expressament complicats i podrem donar gràcies a Déu (si existeix) que  ens en sortim sense pendre gaire mal, però en dubto molt seriosament.

Vull donar les gràcies a la gent que m'ha permés treballar amb ells fins a altes hores de la nit, molts dies a la setmana, durant 3 mesos. De fet són la ùnica esperança que tinc, m'han transmés força, imaginació, esforç, il.lusió i compromís i per això els agraeixo molt que durant aquets dies m'hagin foragitat del cap la sensació d'inutilitat dels nostres gestors.

Moltes gràcies a tots

Els Trons, La pena

10 comentaris:

Joan Llenas ha dit...

nano, veig que tens el cap amb els mobles al seu lloc, al marge de la pista d'aterratge que llueixes. jo també estic molt satisfet de la feina que has fet i considero que has estat un ountal molt important per l'equip. amb aquests antecedents crec que ens ha d'anar molt bé. salut i força

penyabogarde ha dit...

compartim la llegenda!

CATASEMPRE ha dit...

CIU, SI, CUP, ERC ?

MENTRES RECOLZIS CATALANITAT

OKISS OKISS

Al ha dit...

Mercès Mr Joan, al final va anar prou bé, oi?

Hòstia el de Can Winston!!! Com aneu?

Evidentment que si CATASEMPRE, has encertat un dels quatre noms.

Anònim ha dit...

Hola, alguien me ha animado a dejar mi comentario y a eso voy. En primer lugar no soy catalana, pero he convivido, en cierto modo, con algunos muy especiales, que me han enseñado mucho sobre el sentimiento del pueblo catalan,y sobre su fuerza y espiritu.Y estoy deacuerdo al cien por cien con Albert.Hay que empezar de cero para para construir limpio y recto.Albert felicidades por tu gran trabajo,dos parajitos me lo han contado, se que tu vales mucho y tienes mas webs que el caballa Esparteros jejejeje
Petons desagradableeeeeeeeeeee ;)

MADRIDISTA RUBALCABANISTA ha dit...

JOLINES ALBERTO QUE ESTO NO ME LO ESPERABA DE TÍ, O SEA QUE DIPUTADO Y CULERO, VAYA VAYA. MI SOBRINA NIEVES ES CATALANA DE PRO PERO VOTA PSOE COMO YO PUES SOMOS LOS FANS DE RUBALCABA Y VAMOS QUE NOS VAMOS CON EL AMOR AL PSOE Y A UN LIDER QUE RESPETA CATALUÑA

VI EL VIDEO DE LOS C.U.P. Y VEO QUE SOIS JIPIS Y ESO ME TUMBA PERO CON RUBALCABA TODO VOLVERÁ A LOS TIEMPOS DE BUEN ROLLETE ENTRE CATALANES Y ESPAÑOLES.

PERO EL FUTBOL PRIMERO, MADRID ES RELA.

Al ha dit...

Una que em diu desagradable i l'altre que pateix pol.lucions nocturnes sommiant amb en Rubalcaba... Aquest blog està acabat!!!! (com jo)

MADRIDISTA ha dit...

ALBERTO CUPERO
NADA DE POLUCIONES. SOLO DECIRTE QUE YO ME DEFINO RUBALCABISTA PERO MADRIDISTA Y NO DESEO EL FIN DE TU BLOG.
ALBERTÍN CUPERÍN CONCEJAL CRISPÍN.
TAMBIEN PODREMOS TERCIAR DE POLÍTICA EN CASA LEOPOLDO REGANDO NUESTRA CHARLA CON UN BIERZO DEL 99.
¿SABES QUE EN LA COMUNIDAD DE MADRID ESTAMOS DUDANDO ENTRE TENER UNA CUP O UNA COPA?
¿SALISTE CONCEJAL ALBERTO?
LO MÍO ES PEDIRTE UN POLIDEPORTIVO PARA CONSTRUIR LA CIUDAD DEPORTIVA DEL REAL MADRID GERUNDENSE.
NO ME DIGAS QUE ERES DE LOS BOGARDEROS DEL INTERNET QUE ME PARTE UN RAYO (VALLECANO, POR SUPUESTO).

Al ha dit...

Ni cupero, ni regidor, sento desil.lusiona-lo.
Ara ja sabeu que per el pabelló "Madridista-Gerundense" haureu de picar una altre porta, ja que no està en les mees mans de fer-lo.

Cuidi's, Rubalcabista!!!

MADRIDISTA 10 ha dit...

LAMENTO LA CONFUSIÓN.

¿USTED NO ES DON ALBERTO MONCLÚS ILLA?

JURARÍA QUE ESTABA EN LO CIERTO.

PERO NO RENUNCIO A LA MUNCHETADA EN CASA LEOPOLDO.

YO LE HABLARÉ DE RUBALCABA Y SI USTED TERCIA ME CUENTA LO DEL MUNICIPIO PERO SIN OLVIDAR EL ASUNTO DEL FUTBOL.