dimecres, de gener 31, 2007

QUIN PATIR

De vacances amb uns quants membres de la meva familia: El meu fill gran, la meva dona, el meu germa que duia a una novieta desconeguda i la meva mare.

En una zona de petites illes al vell mig de l´oceà Pacífic. Un Bungalow per illa amb tots els serveis a cada una d´elles.
Ens trobavem tots a l´illeta del meu germà...palmeres, la mar clara amb el fons ple de roques i explossió de vida subaquatica on miressis.
Un jacuzzi natural, escolpit en roca granitica per l´acció de l´aigua, amb algues en el seu interior i un petit desaigua al fons.
Hem vist com una mena de serp marina entrava del mar cap a la banyera just per aquell foradiu...El meu germà, molt decidit s´ha posat dins. Ell i la seva mascota, un petit tigre.
Quam hem volgut adonar-nos ja era tard. La serp l´havia atrapat i tot i que tant el tigre com jo hem intentat ajudar-lo no hem pogut fer res per salvar-lo.
El meu germà havia desaparegut forat avall
Moments de desconcert i desesperació...
El meu fill es troba en una altre illa i rapidament decidim anar a buscar-lo per estar tots junts. No el podem deixar sol entre tants perills !!
La meva dona agafa una Zodiac a motor i surt a buscar-lo...però ho fa en direcció contraria víctima del desconcert.
No em queda més remei que agafar l´únic mitja de transport que ens queda a l´illeta, una planxa de surf, i com a propulsió no tinc res més que un petit ventilador d´aquells del tot a cent que funcionen a piles. Surto a buscar-lo tant ràpid com puc.

Una vegada hem tornat a l´illa on el meu germà ha desaparegut li pregunto a la novieta desconeguda si ha vist res. I em respon:
-Si...he palpat al fons de la banyera i hi noto un cap, sembla en Jordi em diu la molt puta !! Es mort ...
Li contesto exaltat
- I no has fet res, no l´has tret encara?!! Però tu ets tonta o que ????
I ja no he pogut més....

He obert els ulls i m´he assegut al llit. Collons quin patir...feia molts anys que no recordava els meus somnis i quasi que prefereixo que continuar així.

Per cert, no sabeu lo ràpid que he anat amb el ventiladoret del tot a 100 !!!!

The Mike flowers pops; Light my fire

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Un dia ens has de dir si això que prens son bolets, o és lsd...i el més important, d´on ho treus???

Al ha dit...

Hola Joan.

Has vist mai a un bon caçador de bolets explicar on son les clapes de rovellons?

Anònim ha dit...

I de les Amanita Muscaria ?... No em dirien res tampoc?