dilluns, de febrer 05, 2007

UN DIPUTAT...

Abans que res. Aquest bloc és ple de faltes ortogràfiques. Alhora que escric sense pensar massa (aixó queda clar,oi?), no torno mai enrera per corretgir les faltes. Ve a ser alguna cosa així, com quan un músic que toca en directe i se li escapa una nota en una acord, o senzillament la caga de dalt a baix i toca mig tó avall o amunt...però ja està fet.

Estava llegint un article d´un diputat al parlament català, i m´han carricat les dents i els mugrons s´em han posat de punta.

Escriu el diputat:-En Catalunya algú pretén adaptar la frase al model catalanista de percepció social: "És l'hora, estúpid", sembla proclamar el Partit Unificat Català (Entesa més CIU) per defensar el gran greuge que suposa la incorporació d'una hora lectiva més de castellà en les escoles. José Domingo, Diputat de Ciutadans-Partit de la Ciutadania.(e-noticies)

"En Catalunya", i "en les escoles"...!!!!!!!!!!!!!!! (M´he de tapar la cara de vergonya que em fa)

Que un diputat "català" reclami més castellà a les escoles, i d´aquesta manera, ja és de lo més llastimós que li pot passar a un poble.
Aquest tiu, o és molt inconscient, o és un ignorant.
Molt em temo que fins i tot les dues coses juntes. A part de autoenvoltar-se d´una aurea d´aparent defensor dels drets de les persones...i jo no ho dec ser

Barroerament aquest "individu" m´està convidant a destrossar la meva llengua per que jo aprengui la seva...o m´està esplicant un acudit??? o senzillament em vol fer l´amor ?

Sigui el que sigui, jo tinc dues ventatges sobre ell.Una, és que jo no escric articles enlloc i l´altre és que jo no sóc diputat..i la conseqüència de tot aixó, és que qui ensenya les orelles és el Sr Diputat, i de quina manera!!

Walk; idiot walk