dijous, de juny 26, 2008

JA EM DISCULPAREU


Ja em dispculpareu aquests dies de no actualització del blog més ordinari del món, però és que se m'ha girat feina.
Estic igual que un fill de puta buscant la partida de neixament. Tinc pare i mare identificats, però faig la mateixa fila, tot buscant els signants de la rastallera de pagarés impagats que m'adreça el meu banc.

-Bon dia Albert, sóc en Pere del Popular
-AH! bon dia Pere, avui qui?
-Avui en "tal"...
-I de quin import?
-Aquest puja sis mil i "pico"
-Ah!! Ohh!! ..mm.. ara el truco. Aquest sempre havia pagat molt bé, eh !!
-Sí, però ara... Ja em diràs alguna cosa, eh Albert?
-Sí, i tant Pere, només faltaria. Ara mateix el truco...

I així portem uns quants dies en Pere Popular i jo. I així anem fent...

Per cert, tot i que tinc altre feina, trobo molt lleig que Unió Democràtica de Catalunya no fos ahir al acte d'Omnium per; la defensa del Estatut.
Del Psoe, era d'esperar...

Espero de tot cor que: "tots" els malpagadors siguin víctimes de trencadura súbita galopant de fèmur, cúbit, radi i rotula... després de pagar, aixó sí.

The Easybeats; Good Times