diumenge, de novembre 26, 2006

RECEPTES LISÈRGIQUES

Nit del dissapte al diumenge, les 5 del matí...
Toco el timbre del C.A.P de guardia, i m´obre la porta el germà petit d´en "German Monster". El tiu fot una cara de son que no s´aguanta dret i la vocalització se l´ha deixada al llit...
Em pregunta que quin és el meu problema, li explico que fa 2 hores que m´ha desperat el mal de queixal.
Em fa una petita i rapida exploració mentre encara es frega les lleganyes d´els ulls. Prepara una xeringa, m´abaixo el pantaló i me la clava(la xeringa, eh !!!)...
Quin gustassu!!!em dona un sobre y dues pastilles, m´explica com ho he de pendre i em fa tres receptes. Tot això mentre es tornava a descalçar per fotre´s al llit una altre vegada.
He tornat a casa amb el pilot automatic del cotxe, suposo, ja que jo anava en un nubol i el dolor insoportable del queixal es debia haver quedat a dins la xeringa.
He dormit com un nen
Avui he anat a la farmàcia a comprar les receptes i m´han previngut de lo perillòs del còctail de pastilletes. En una caixa hi han 60 càpsules!!!...i jo ja estic barruntant de muntar un Top manta en alguna zona de bars de nit...
En germà petit d´en German Monster s´ha ben assegurat que jo no el despertés més avui...i collons, ho ha aconseguit.
I la veritat, tot i que la farmaceutica m´ha advertit que alló era altament adictiu, jo no li trobo pas...no,no. Jo ho trobo bonissim!! i em dona una pau interior de la mida del Tibet.
No recordo ni a quina banda tenia el queixal que em feia mal. Ara em sembla que ja em toca una altre dosi, de fet, començo a tenir suors fredes i em tremolen les cames.

"Mr Lane" by Las Vegas Basement

Add to My Profile | More Videos

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Podriem fer una festa amb les restes.
No miris tant per la "pasta" i pensa en els amics...jueu !!!!

Al ha dit...

Quan hi ha a repartir surten els amics de sota les pedres...
I a sobre amb exigències!!!