diumenge, de novembre 12, 2006

TOTALITARISME, I EM MULLO FINS LES ORELLES.


Ara em cardaré(no penseu en sexe ni en ovelles)de peus a la galleda i amb l´aigua fins a les orelles.
Us imagineu les properes eleccions espanyoles?
Rajoy perd les eleccions d´onze escons i CiU el fa president !!!!!
Sobreviuria el Kent Artur Mas a les 48 hores següents?
Decretaria el Brand new conseller d´interior l´alarma del somatent?
Demanaria asil politic a Quatar la nostra "Moreneta de Montserrat"?
O li posarien un burka i la lapidarien al @22...?

I ara ja m´acabaré de remullar fins la coronilla.
S´acusava a CiU de tenir una xarxa de finançament clientel-lar després de 23 anys al govern de la Generalitat. Cosa possible...
I Quan s´en porta quasi 30 governant els Ajuntaments de les ciutats mes importants del meu pais com Barcelona, Girona, Lleida, quasi tot l´estrarradi, Olot, Figueres...etc. A més de la diputació de Barcelona i multitud de consells comarcals i rematant el tema amb la mateixa Generalitat desde fa tres anys i anem sumant. No, aqui no hi ha clientelisme, aquí hi ha un totalitarisme i un papanatisme que espanta
Aixó si, tot regat amb un molt perfumat progressisme, que dona patent de Cors per fer tancar els ulls al personal en general...

I és que el cava a aquestes hores em deixa anar la llengua, potser demà m´en panedeixo, però ara ja està dit...totalitarisme i em mullo fins les orelles o més.


The Raconteurs: Steady as she goes

Steady As She Goes

Add to My Profile | More Videos