dimarts, de novembre 07, 2006

SOCIALS I SOCIALES

Molt bona nit a tots els socials i les sociales de tots els països i les païses del món.
He començat a reciclar el meu i la meva llenguatge, i a fer entrenament i entrenamenta de vocables i vocables. A no ser sexista parlant...
Però he de reconeixer que per acabar de parlar com un autèntic i autèntica entés i entesa nacional progressista, em falla l´accent.
Sóc massa de Girona, s´em nota excecivament que no sóc prou cosmopolita, i això que he invertit una cantitat de temps ingent voltant per mitja Europa...
Sabeu que em passa, també? tinc un catalá massa fluïd, i no em cal llegir per parlar-lo, ni estic mitja hora buscant la paraula, i...lo pitjor de tot. Sempre dic tots els pronoms febles( i les pronoms també)...merda! merda! i merda!!
De vegades s´em escapa algun "cardar", "fotre" i lo pitjor, és quan recito sense voler, esclar el: plou poc, però per lo poc que plou, plou prou... i les vocals neutres(i els vocals també)les dic correctament. No seré mai ningú, vamus!!.
Amb l´única cosa que s´em pot perdonar, és amb les faltes ortogràfiques...aquí ja s´em veu que sóc un tiu viatjat!!
Em costarà, però prometo fer els possibles perqué el meu President es senti orgullós de mi.
Seré un bon entés nacional progressista republicà i em vestire de verd pistatxo(Armani, aixó si).
Ai!! ja marxava sense fer una proposició molt seriosa als nostres futurs governants.
Una qüestió capdal per la veritable igualtat social i sociala entre tots i totes
Una Llei que obligui a pixar asseguts a tots els homes.
Que´ls obligui a sentir en les seves carns les gotetes de pipí alié al xarbotar-se l´aigüa i a no desaprofitar ni una goteta de les que queden a la tapa...aha ou yea!