dimecres, de juliol 04, 2007

DROGADISSO, MÉS QUE DROGADISSO

Quant torno a casa després de treballar, llegeixo els diaris electrònics. Moltes vegades em motiven per escriure en aquest bloc.
Ultimament peco de ploramiques derrotat. Potser el que escric sigui fruit del cansament de tot un dia de feina i del meu descontentament polític envers el país.

Hòstia !! Avui llegeixo que en Carod volia votar sí al Estatut i les bases el varen obligar a votar no, demana unió dels partits catalans a Madrid per defensar el desplegament de l'Estatut que el seu partit no vol. I a Barcelona li fa dir a Ridao que ells són un partit basicament d'esquerra i que "passen" de fronts nacionals. Mentre manté a Montilla d'encarregat general de la gestoria votant unes coses aquí i les contraries a Madrid

Hòstia !! que no els obliguen a passar revisions mèdiques dins els estaments públics? Suborna al metge? Fan controls antidopatge als polítics amb càrreg? Hòstia, però aquí que passa?...

Em fot rabia anar plorant dia si, dia també, per aquest bloc...però me cagu'm déu!! em sap molt de greu que el meu país estigui dirigit -és un dir- per una colla de "drogadissos" i en começo a tenir els ous molt plens de tant de pixaolives deixat anar.
I si ens ens endroguessim tots plegats?

City of people; The Cannibals