dimarts, d’octubre 03, 2006

LA PASSA


Tot i tenir un nom femení, al pronunciar "la Passa" em ve al cap alguna cosa així com una cosa grossa, peluda i dolenta.
Doncs bé, he sigut una víctima de "la Passa". Quasi s´em emporta...del tot, només va aconseguir-ho fer amb els meus líquids corporals, la molt marrana.
Febre, vòmits i diarrea son els síntomes inequívocs...tens la Passa!!.
Cullons amb la Passa, feia molts anys que no em trobava tan malament. Però es clar, no cal preocupar-se, ja que "només" pateixes del que pateix tothom, d´aquí el nom...i ja ho diuen, mal de molts, mal de tontos.

Per una vegada que intento ser "consumidor popular" i les passo mes putes que Caïn. Sabeu que?...jo a lo meu i el demés que s´espavilin. No m´interesa gens lo popular.
I es que m´ha passat lo mateix que li passa a un "fanguero" en un acudit de l´Eugenio...
Senyora, sap que??... la roda ja se la pot fotre al cul !!!


Get this video and more at MySpace.com
Una gran cançó d´un dels grups mes grans....