diumenge, de juny 28, 2009

SÍ, JA HO SÉ...


Sisplau foteu-los al carrer. M'és igual un terratrèmol, una explosió atòmica, una revolta canina, o una pandemia de fimòsis.
Catalunya no pot ser ultratjada-infragovernada per aquesta colla d'invertebrats.

Els foten gols per sota les cames i diuen: collons, és que CIU ens deixa sols... quan tenen 150.000 empleats més, xarrupant de la mamella. I no és que CIU estigui lliure de culpa, és que els governants tenen menys cervell que els governats, que ja és difícil a dia d'avui.

Jo crec que la senyora Pepita Martínez, nascuda a Bobadilla (Màlaga)i resident a Castelldefels(Castefa en català "actual") té molt clar que; una pensiò d'un 25% més li aniria de nassos (això diu un estudi recent, en cas d'independència catalana). L'Iceta (que brilla com una bombeta) creu que ès millor que no... I Ni en Carod, ni en Saura diuen el contrari ( Els hi van les hipoteques "alto standing")

Algú coneix un President que hagi sigut el primer en desautoritzar el parlament, tot amenaçant-lo de retallar-li pretensions? Jo si, el President de Catalunya, en Montilla. Quan era ministre, es va amputar les eïnes que avui reclama. Ves la merda Subnormal!!!!!

Estic "falton", sí ja ho sé. Ells també em falten a mi... Em rendeixo; estic amb les mans enlaire, amb el cul al descobert, la cartera buida i no hi veig el final. Heu guanyat... marxeu sisplau. Ja no m'agrada jugar a això.

Secret Affair; Let you herat dance