divendres, d’agost 12, 2011

PRE-FLORS

Els uns esperant al proper govern espanyol a que els otorgui (si l'aritmètica els ho permet) una cosa que li diuen "pacte fiscal" a canvi del dret a decidir (segons Duran i Lleida). Els altres de bracet contra la comprovacions de frau en el PIRMI i les retallades, continuen entestats en els seus molt particulars interessos bipartits, o bipolars. Dreta vs esquerra... Uns malgasten i els altres retallen on no cal.
Quin avorriment!!! quina poca visió!!! i quina colla de covards i panxacontents... Barallats per 4 engrunes que els permeten viure bé només a ells...

I aixó no és el pitjor; CiU, PSC, PP, Esquerra i IC-verds tornaran a ser les opcions més votades al 20N, una massa de xais otorgarà a aquestes sectes prou legitimitat per seguir menjant calent a tots els que s'han posat a mamar-la a sota la taula del seu superior dins l'escala de la secta. I no us penseu que tingui res en contra del sexe oral, només estic en contra del que serveix per escalar dins les endogàmiques sectes que trafiquen amb diner públic.

Avui he comprovat que estar en contra de "l'obra de govern" d'aquestes sectes et pot portar a ser titllat de "capullo" al mig del carrer. I així m'ho ha fet saber una lectora d'aquest blog i amiga des de que érem petits (ara ja no ho sé.. )
L'hi he donat la raó, sóc un pre-flor de tres parells de collons, però i què? La convido a ella i a tothom qui cregui que sóc un pre-flor o no (aixó és el de menys) a millorar aquest país i a donar la seva opinió des d'aquí. Les portes són ben obertes a tothom per dir, comentar i esbravar-se... Només desitjo que als qui ella defensa s'ho agafin la meitat de bé que jo. I és que admeten els errors és quan podem començar a millorar, Preflors!!!!

Garotas Suecas, Corina.






.


7 comentaris:

Anònim ha dit...

Com que suposo que torna anar per mi, et diré que no he fet servir la paraula capullo, he dit que volia puntualitzar algun dels teus comentaris de l'últim post que es referia a la meva persona!!!

nini ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
nini ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
nini ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Torno a ser jo, es que he regellit el post i em sap greu que pensis i escriguis que pel fet de que tu i jo tinguem diferents opcions polítiques que ara ja no saps si som amics, evidentment no podem dir que siguem amics dels que es veuen cada dia, però penso que podme dir que som "amics" tot i tenir opcions polítiques diferents!!! I ara si que plego

Al ha dit...

No et sàpiga pas greu!!!

Tampoc cal que pleguis tant de pressa, ja que em sembla que l'espai dels comentaris és il.limitat i tu sempre fas tard, aquí tens l'oportunitat de rebatre'm i de manera tan extensa com idees tinguis. No et fagi pas vergonya que ja veus que jo tampoc en tinc gaire. De fet, prefereixo que em diguis "capullo" aquí, que al carrer.
Ens veiem molt de tant en tant i preferiria invertir el meu temps i els teus diners en gin-tònics abans que en discussions... tot i que ja saps que hi tornarem a caure.

Cuida't molt i fins molt aviat.

David ha dit...

Tenen la pell molt fina, aquests panxacontents que esmentes.