diumenge, de juny 11, 2006

Booker T & The MG's



Als que ens agrada el soul, podem donar gràcies a gent com Booker T & The MG's.
Jo potser tenia 11 o 12 anys i en un programa matinal per mainada varen posar aquest mateix clip http://www.youtube.com/watch?v=xaG51yBK30U&search=Booker%20T . En aquell moment vaig deixar de tirar escupinades al meu germà, al que tenia estirat al terra i agafat de peus i mans.
Moment que ell va aprofitar per, fotrem una masmarria amb la sola de la sabata al cap i sortir corrents...

Sempre més he "trempat" al sentir un Hammond, i ningú m´ha portat mai al metge per saber si tot ve d´aquell dia.....

La qüestió ès, que aquesta colla de músics semi desconeguts, o una sola de sabata varen canviar la meva vida. Jo prefereixo pensar que varen ser els músics.......

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Foties escopinades al teu germà?

El grup està bé

Anònim ha dit...

Com sona el Hammond!!Segur que no ès de la sola de la sabata.
Al metge no cal que hi vages.Et treurà els diners i prou

Anònim ha dit...

Aquesta era la banda de Otios Reeding i Sam and Dave.No eren desconeguts.

Jo també t´hagués fotut un sabatot pel cap

Al ha dit...

Era un joc que feiem el meu germà i jo.......quasi tradició familiar!!

No intento alliçonar a ningú, nomes poso enllaços per escoltar musica i amb algun texte ho he de farcir, no??
Et deixes a Wilson Pickett i Eddie Floyd, tambe varen col.laborar amb molta altre gent.
Potser son més coneguts avui, que en la seva època, ja que no deixaven de ser una banda de discografica...no m´embolico més Ula-Ula, disfruta la cançö