dimarts, de juny 06, 2006

POP

Ja sé que m´estic posant en camisa d´onze vares.
Però la paraula pop al mateix temps que m´atrau em provoca esgarrifances, els pèls s´em posen de punta i les dents em carriquen.
Segons el diccionari de Pompeio Fabra el pop ès: m.Nom d´un gran nombre d´espècies de mol.luscs cefalòpodes(Gèn. Octopus), de cos oval en forma de sac i cap gros, proveïts de xucladors....( si fossin -ores ja m´agradarien mes)....
Llavors et presenten a Andy Warhol com a Rei del popart, al que no li negu el seu estrambotisme ni el seu art.
Els d´OT també es presenten com a "artihhjta po", que traduït vol dir artista pop i aqui, si hi veig simetries físiques amb el que ens descriu Pompeiu//..cos oval en forma de sac i cap gros..//. Inclús on diu//..proveïts de xucladors..//hi coincideixo plenament i això em fa dubtar de si aquest ès el verdader pop
De fet, de pop n´hi de diversos "tipus": a la gallega, mèlodic, amb salsa,pop-rock i un dels que més agradava al meu avi, el pop amb ronyons..


No us recomano ni el google ni el youtube amb centes de milions de centenars d´ acepcions.
Li diuen pop a aixo:
http://www.youtube.com/watch?v=6PB61oPSmk0&search=pop

Tenen el valor de dir pop a això:
http://www.youtube.com/watch?v=BE70oG_ODYo&search=pop

també m´he informat, i em diuen que això ès pop:
http://www.youtube.com/watch?v=6y1mIJxOdnA&search=strokes
acabat de congelar.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Segueixo sense poder escoltar la música que penges (problemes amb el meu ordinador, suposo), però m'ho he passat molt bé llegint la teva disquisició sobre el pop.

Núria

Al ha dit...

El pop ja ho te això Núria...tan el pots disquisicionar com disenccionar

Com que no pots escoltar res??

Però si el Youtube es per nens de 5 anys com ara jo.....

Tens algún antivirus potent o un tallafocs??potser ès aixó.

Anònim ha dit...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anònim ha dit...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»