dijous, de setembre 06, 2007

FAMILIA DE TRANSVESTITS AMB PIS BUSCA NOVIOS. RAÓ...



Hola, bona nit.Em dic Dessire, la de la foto sóc jo (estic guapa veritat?)
Estic buscant novios per mi i la meva familia de 18 membres...totes nenasses.
Jo, vivia a Massanet de Cabrenys (Alt Empordà)i em deia Manel. Però sempre m'havia agradat més que em diguessin Manela.
Un dia tot mirant el Telenoticies, l'Alsius va dir que; a Malaga em podria operar de franc i vaig provar sort. Fa 4 anys que hi visc..Heu vist que molona estic amb les meves super tetes i quina tranca més moreneta llueixo? De franc, Chaves convida a teta. Su xuru!
I és que Chaves, el President Andalus si que està per les persones, i no perd el temps en qüestions identitaries com a Massanet.
Es posa a fer un Estatut, i el fa bé.
Qué és aixó del finançament segons el P.I.B? Aquí cobren per ser-hi...no cal ens cal calcular PIBs. Tants sóm, tant ens donen. Per aixó a casa som divuit germanetes.
I ara ens posarà pis,i de gratis ! Su xuru!
La familia que ingressi menys de 3100 mensuals, La Junta li posa piset, en el meu cas, xalatet, que sóm divuit !!
Tres mesos a l'oliva, la resta a tirar de "l'ajudeta" i si podem fem alguna "coseta" per el nostre compte, la fem.
El nostre ram no fa factures, o sigui que tot és net. I Ara, entre les divuit hem comprat la Casa Batlló, a Barcelona. Su xuru !
Qualsevol torna a fer de sifoné a Massanet, aguantar a la Teresita i els nens, pagar l'hipoteca i cobrar per producció,no,no.
Doncs aixó, quants més siguem, més riurem.

The Stems; Sad Girl