dimarts, de desembre 19, 2006

COLLONS, EM COSTA, L´HÒSTIA!!!!


Estic al mig d´una crisi de despolitització ambiental.
Personalment m´afecte de formes diverses: em cau el pèl de les orelles, em surten dents a la llengua i el cor en fa regalims...
Avui, diuen que no cal polititzar la llengua i desde Madrid ens encolomen una hora més de castellà a les escoles. Que estem en una etapa post-nacional i obliguen a un coseller d´ERC a penjar la rojigualda. I que, el que calen son fets i no paraules, el "cagueu-vos" es una altre conseller, aquest del PSC(germa d´un expresident) trucant a Cat-Radio per rectificar a n´en Basses...
Jo em vull despolititzar, però collons...em costa.
El bon descastellanopolititzador, que em descastellanodespolititzi, bon descastellanodespolititzador serà.

De moment m´he fet el proposit de deixar de fumar i de ser el millor espanyol que déu s´ha tirat a la cara...(penseu en tot el que es deu haver tirat déu !!)

A veure què aconsegueixo primer??

The Cants; Complications

2 comentaris:

Anònim ha dit...

oooooooh quina flor més maca !!!( és una flor, oi?)

Al ha dit...

Rosadeta, carnosa, molsuda...una floreta, clar!! que et pensaves???