divendres, d’octubre 26, 2007

LOLAILA

Ja fa dies que tinc ganes d'actualitzar el bloc, i la lolaila de la foto del anterior post no em deixa.
Fa quasi una setmana que és la protagonista. I per tant, el post és actualitat.
Avui s'ha enfonsat una andana a Bellvitge -Belviche, en català modern-
Jo em pregunto: Que seria de Catalunya si no tinguèssim de President al Gestor Major del Regne?
Per cert, deu estar gestionant a tota hòstia i a preu fet...no es deixa veure, no parla, no exigeix, en definitiva ofegat en feina, pobre José.
Jo li reconec el seu gran esforç, i per aixó i per molt més jo us demano que seguiu votant al PSC. Mai havia crescut tant el sobiranisme a Catalunya des que manen i gestionen a tot arreu.
En Josep Lluís és un puta, ell ja ho va predir...Per aixó l'aguanta i el sosté en el càrreg.

Geno Washington;Humming