dimarts, de març 04, 2008

ABURRIMENT



Vergonya li hauria de fer al PSOE haver centrat la seva campanya en desqualificar al oponent en lloc de proposar positivament. Si no em voteu a mi, vindrà el llop. És com dir: jo sóc dolent, però l'alternativa pitjor.
El PP...són d'un altre planeta.
IU no sé si saben que hi han eleccions el dia 9. Han fet campanya?
CIU i ERC estan enmanillats per les seves propies estratègies de regalar-se al PSOE a canvi de res. I continuen apunyalant-se quinze vegades cada dia. De llàstima.
Els demés han de treballar el pressupost, estratègia i ideòlegs. O sempre seran dels "demés". Condemnats al extraparlamentarisme o al grup mixte, els que tenen sort.

Fang, aburriment i poca cosa més.
Em preocupa i molt la nul.litat d'idees i propostes dels qui han de gestionar la societat del Estat, del que en formem part.

No fa massa, un "amic" que llegeix aquesta pàgina, em fotia gra per la meva negativitat respecte als partits catalanistes. Fins i tot, em convidava a afiliar-me a un d'aquets partits extraparlamentaris.
Segueixo veient nuvols negres. Ser de la Generació X -per afeccionats a etiquetes- deu marcar, però celebro que sigui Kurt Cobain a qui se'l hagin fotut els cucs, i no a mi.
"U sigui", jo ja vull, però collons!! és que no hi ha més que mitjaneses i aburrits, plens de fang fins als genolls.

Avui, he vist nevar. Per aixó sol, val la pena aixecar-se els matins.

Paul Revere& The Raiders; Hungry

2 comentaris:

Anònim ha dit...

benvolgut mestre,
per començar les més sinceres alabances i els més sincers agraiments pel teu bloc. Me n'he fet talifan mercès a un altre talifan que em va fer arribar la bonanova de l'existència d'aquest reducte de pensament, ràbia, sornegueria i bona música.
Si et sembla escaient, i com a forma d'agraiment, t'enviaria un xic de material que em sembla que pot ser del teu interès.
La meva adreça és carles@pomada.org

També et comunico que, amb el teu permís, espero, he establert un enllaç al meu bloc, anomenat El Belda i que és a vilaweb, amb el teu per tal de fomentar-ne la lectura i l'audició, trets indestriables.

així doncs,
salut i foc!

Al ha dit...

Em sembla de collons que m'hagis enllaçat. Ara mateix vaig a llegir el teu "El Belda".
Celebro que t'agradi llegir i escoltar aquest bloc. Em posaré en contacte amb tu per el "material" en qüestió, no en dubtis.
Fins ara mateix.